Tехнологія « занурення» під час вивчення іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(292).2018.0252-257Анотація
У статті розглядається досвід застосування імерсійного методу (занурення) під час вивчення іноземних мов у розвинутих країнах світу та можливість його широкого впровадження в Україні. Проаналізовано сучасні погляди вітчизняних та закордонних мовознавців щодо його ролі в опануванні іноземних мов та значення у навчанні. Запропоновано краще дослідити зв’язок методу й індивідуальних можливостей студентів, залежно від їх темпераменту та впливу на результативність навчання в наших умовах. Особливо вважали б необхідним проведення досліджень у застосуванні імерсійного методу в умовах компактного проживання угорської, румунської та інших меншин в Україні, де мовне питання займає особливе місце.
Посилання
Biletska, I.O. (2017) Praktyka vykorystannia imersijnyh program v opanuvanni inozemnyh mov v amerykanskyh shkolah [Practice of using the immersion programs in mastering foreign languages in American schools] // Zbirnyk naukhovyh prats, DPU im. P.Tychyny. wydannia XXV. Uman, 103-107.
Ovsiannikova, M.A. (2010) Imersionnyj metod v izuchenii inostrannogo yazyka v predshkolnye gody [Immersion method in learning foreign languages in preschool years] // Materialy nauchnoi konferentsyi proffesorsko-prepodavatelskogo kollektiva, doktorantov, magistrantov i TSPU-soiskatelej, L.N. Dik.: USD v TNP. Tula, 119-121.
Tymofeev, O.V. (2013) Anhlijska mova: zbirnyk vprav [English language: collection of exercises], Kyiv, vyd. Kutep, 250.
Shtyfurak, A.V. (2013) Dosvid vykorystannia imersijnoi systemy v shkolah Finlandii [The experience of using the immersion system in Finnish schools] // Zbirnyk naukovyh prats; DPU im. M. Kotsiubynskoho. – Vinnytsia, 87-96.
Bertschy, J. (2007) Überlegungen zur zweisprachigen und bikulturellen Grundausbildung an der Pädagogischen Hochschule Freiburg. Beiträge zur Lehrerbildung, 25(2), 2007. Pädagogische Hochschule; – Freiburg, 231-240.
Buss, M., Mard, K. (2001) Swedish immersion in Finland. Fakts and Figures. In S. Bjorklund Language as a Tool: Immersion Research and Praktice; University of Vaasa. Vaasa, 157-175.
Genesee, F. (1985) Second language learning trough immersion: A review of U.S. programs / F. Genesee // Review of Edukational Research. №55(4), 541-561.
Immersive Methode – Elektronische Ressource Zugriftsmodus: https: // sprachennetz. JRt / 2015/03/sprachlernmethode.immersion.
Mai, S. (2008) Billingual/Immersion Edukation: What the research tills us //Encyclopedia of Language and Education.- Springer Setence Business Media LLC, 19-34.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).