Проблемно-комунікативні завдання з дисципліни «англійська мова за професійним спрямуванням» для студентів технічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(281).2018.0209%20-%20216Анотація
Стаття присвячена актуальній темі застосування проблемного підходу в процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам закладів вищої освіти. Автор аналізує стан проблеми результативного вивчення професійної англійської мови методистами й психологами й на підставі отриманих результатів пропонує перевірку ефективності застосування проблемно-комунікативних завдань зі студентами технічних спеціальностей на заняттях із «Англійської мови за професійним спрямуванням». Дослідницька діяльність студентів впливає на їхню мотивацію й активність: залучення їх до самостійної пошукової роботи, оволодіння новими видами діяльності, створення проблемних ситуацій. У статті наводяться приклади таких завдань і описується доцільність їх уживання та результати застосування. Автор доходить висновку, що саме такі складові комунікативної методики вивчення іноземної мови із використанням проблемних завдань сприяють виробленню в студентів автоматизму, що забезпечує їм швидкість, гнучкість, стійкість й низький рівень напруження в процесі іншомовної комунікації й подальшій професійній діяльності. Перспективами дослідження визначено навчання фахової й наукової іноземної мови на основі комунікативної методики в поєднанні з методом проектної роботи й новітніх інформаційних технологій.
Посилання
Anhlyiskyi yazyk dlia ynzhenerov [English for Engineers] (2003).: [Tekst] Ucheb. [Manual]. T.Iu. Poliakova, E.V. Syniavskaia, O.Y. Tynkova, E.S. Ulanovskaia. M.: Vysshaia shkola, 463.
Davigora, O. V. Rol i mistse praktichnogo navchannya v pіdgotovtsі fahіvtsіv agrarnoуi galuzі [Role and Place of Practical Education in Preparation of the Specialists of Agriculture Sphere]. [Text]. Forum pedagogіchnih іdey «UROK» [Forum of Pedagogical Ideas “LESSON”]. [Electronic Resource]. Rezhim dostupu [Access Mode]: http://osvita.ua/school/lessons_summary/education/48638/
Karpenko, O. V. (2008). Zastosuvannya osobistіsno-orіеntovanogo pіdhodu v portsesі vikladannya іnozemnih mov [Practice of Learner-Centered Approach in the Process of Teaching Foreign Languages]. Vikladannya mov na suchasnomu etapі: mіzhpredmetnі zv’yazki [Teaching Languages in Recent Times: Interdisciplinary Relationships], № 14, 101– 108.
Komarova, E. V. (2015). Nekotoryie sposobyi intensifikatsii protsessa obucheniya inostrannomu yazyiku v tehnicheskom VUZe [Some ways of intensification of the process of a foreign language teaching at technical university]. Sovremennyie nauchnyie issledovaniya i innovatsii [Modern Scientific Researches and Innovations], № 3. [Electronic resource]. Rezhim dostupu [Access Mode]: http://web.snauka.ru/issues/2015/03/49066
Tarnopolskyi O.V. (1989). Metodyka obuchenyia anhlyiskomu yazыku na I kurse tekhnycheskoho vuza [Methodology of teaching English on the 1st course of Technical University]. K.: Vyshcha shkola, 160.
Iakushko K.H. (2016) Realizatsiia pedahohichnykh umov formuvannia inshomovnoho spilkuvannia maibutnikh inzheneriv [Realization of Pedagogical conditions to form foreign communication for future engineers]. [Tekst]. Molodyi Vchenyi [Young Scientist], № 7 (34). Kherson: Helvetyka, 468-471.
Iaremenko N.V. (2016) Deiaki shliakhy intensyfikatsii vykladannia anhliiskoi movy studentam nemovnykh spetsialnostei [Some ways of intensification of English teaching to the students of nonlanguage specialties]. Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity [Current problems of Pedagogy, Psychology and Professional Education]. № 1, 17-21.
Tsymbal, S. (2017) Overcoming language anxiety among the English language learners: psychology-pedagogical aspect. Science and Education. № 7, Р. 102-106.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).