Якість освіти: стратегія підвищення в контексті трансформації суспільства
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(281).2018.0216%20-%20223Анотація
На сучасному етапі розвитку науки та технологій якість навчання молодого покоління набуває важливого значення. Але які якісно нові знання повинні отримати студенти сучасних українських ВНЗ для подальшого розвитку та становлення економіки України як самостійної та незалежної держави? Адже, загальновизнанним є той факт, що від якості вищої освіти в країні залежить її майбутнє, оскільки система вищої освіти формує найважливіше багатство держави – людський потенціал. Тому підвищення якості вищої освіти та її вплив на розвиток економіки повинно стати стратегічним національним пріорітетом України. Отже, якісна вища освіта – це основна вимога нашого часу. Принципіальною стратегією підвищення якості вищої освіти в цьому контексті є, з одного боку, продовження формування параметрів гармонійно розвиненої особистості та поглиблене самопізнання свого ЕГО, з другого боку – підготовка конкурентоспроможного випускника, який за всіма своїми професіональними знаннями, діловими та особистісними якостями відповідав би посаді, яку займає, і тому соціуму, який буде його оточувати в процесі трудової діяльності. підготовка конкурентноспроможного випускника ВНЗ, як стратегічна мета підвищення якості вищої освіти у контексті трансформації суспільства, дуже пов’язана із сприянням його саморозвиткові у трудовій діяльності через знаходження «свого місця» в організації під час взаємодії з роботодавцями та колегами, вимогам яких він має відповідати, щоб досягти визнання свого ЕГО.
Посилання
U peredostannomy vahoni? // infirmatsiine stolittia№3, 2006, s. 52.
Bolonska Konvensia, spilna zaiava ministriv osvity 18-17 chervnia 1996 roku, m. Bolonia // osnovni zasady rozvytru vyschoi osvitu Ukrainy v konteksti Bolonskogo procesu ( dokumenty i materialy 2003 – 2004 rr. ). Za redaksiieiu V.G. Kremnia. – Кyiv – Теrnopil, 2004. – s.20 – 33.
Аndreev, V.I. (1999) Problemy, bazovie poniatia I prioritetnye stratehii pedagogicheskogo monitoringa kachestva obrazovania. № 5 (53), prilozhenie № 4.- s.72-76.
Grishnova, О.А. (2001) Liudskyi capital: formuvannia v systemi osvity i profesiinoi pidgotovky. –К.: Т-vо «Znannia», КОО, 254 s.
Dariichuk, L. (2004) Systema osvity v Ukraiini: reformuvannia chy onovlennia?// Vyshcha shkola. №1. – s. 29 – 40.
Dmytrenko, G.А. (1999) Strategichnyi menedzhment u systemi osvity: navchalnyi posibnyk. К.: MАUP
Dmytrenko, G.А.(2005) Nova ideologia fizychnodo I duhovnogo ozdorovlennia ukra]nskoi nazii // Upravlinskyi svit №4,s.10-13.
Shinkaruk, O.V. (2015) Yakist profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv – nevidiemna vymoha do vitchyznianoi vyshchoi osvity [The quality of professional training of specialists is an inalienable requirement for domestic education]. Herald of the National University of life and environmental sciences of Ukraine / Series "Pedagogy. Psychology. Philosophy." Kyiv, 2015, Issue. 220,215-221.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).