Лінгвістична казка як прийом навчання фонетиці англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(276).2017.0124%20-%20132Анотація
У статті розглядаються актуальні питання прийомів формування іншомовних фонетичних навичок на заняттях з практичної фонетики англійської мови в умовах реформування системи освіти в рамках Болонського процесу. Висвітлена проблема використання лінгвістичної казки у навчанні. Під лінгвістичною казкою розуміють особливу дидактичну розповідь, у якій використовується казкова фабула або побутова ситуація, у якій беруть участь реальні та уявлювані герої , для передачі повідомлення про мовні факти, фонетичні правила та закономірності фонетичної системи мови. Метою цієї статті є розробка прийомів навчання теоретичному матеріалу за допомогою
@ Б.І.Рубінська,2017
лінгвістичних казок. Зроблено аналіз відібраних казок для навчання усному мовленню. Визначені фоностилістичні особливості текстів казок, їх класифікація та доведена прийнятність та ефективність їх використання на заняттях. Запропонована методика навчання мовленню за допомогою лінгвістичних казок. Автор пропонує широко використовувати лінгвістичну казку на заняттях для мотивації мовленнєвої діяльності студентів з правильною вимовою, наголосом та інтонацією.
Посилання
975Rekomendatsiia 2006/962/IeS Yevropeiskoho Parlamentu ta Rady (IeS) Pro osnovni kompetentsii dlia navchannia protiahom usoho zhyttia" vid 18 hrudnia 2006 roku Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/994_9752.http://osvita.ua/legislation/law/2231/
_2006.pdf.
2231/Zakon Ukrainy "Pro osvitu"(Pryiniattia vid 05.09.2017. Nabrannia chynnosti 28.09.2017 ) Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19_2017.pdf.
Rubinska, B.I.( 2013) Diialnisni kharakterystyky spilkuvannia studentiv: vyshchyi riven analizu [Activities Approach of Students’ Communication:Highest Level of Analysis] .Problemy osvity. ‒ 74 ( I ), 235 —236.
Karpenko, O. O.( 2005) Transformatsiia navchalnoi knyhy v umovakh informatyzatsii vyshchoi osvity[Textbook ?s Transformation in Conditions of Higher Education Informatization]. – Kharkiv. – 235 s.
Sokolova, M.A., Ginovt, K.P,.Kanter, L.A (1990) Teoretycheskaia fonetyka anhlyiskoho stylia.[Theoretical Phonetics of English Style] Moscow,Russia:Vlados, 384.
Dvorzhetskaia, M. P.( 1978) K probleme lynhvystycheskoi effektyvnosty rechevoho teksta: (na materyale anhlyiskoi skazky) [To the Problem of Lynguistic Effectiveness of Speech Text( on the material of English fairy tale, Text Linguistics and Teaching of Foreign Languages. Kiev,Ukraine: Vyscha Shkola, 201 —205.
Rubinska, B. (2016). THE CHOICE AND ORGANIZATION OF THE MATERIALS INTO COMMUNICATIVE MINIMUM FOR TEXTBOOKS FOR STUDENTS OF NON- HUMANITIES PROFILE Modern Science—Moderní věda, 4,164-175.
Rohrer, Katherine T. Poetic metre, musical metre and the dance in Percell’s songs Режим доступу:https://books.google.com/books?isbn=05214417497. Patterns of Spoken English: An Introduction to English ... — Google Books
Phonetics & Phonology - First published in 1987. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informal company.pp.216-217.Available at: https://books.google.com › ... ›
Dvorzhetskaia, M. P.(2013) Phonostylistics and Rhetoric in Speech Communication. Available at:. https://elibrary.ru/elibrary_28794270.
Horodnycha.L.V.Linhvistichna Kazka yak metodychiy priom formuvannia inshomovnyh fonetichnyh navychok molodshyh shkoliariv.[Linguistic Fairy tale as method of forming phonetic skills of young learners] Available at: www.lib.ru/CULTURE/PROPP/skazki.txt
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).