Методика формування комунікативної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(276).2017.0140%20-%20147Анотація
Сьогодні українське суспільство живе в умовах трансформацій чи не всіх сфер життя. І в цих умовах виникає потреба у висококваліфікованих фахівцях, які б результативно здійснювали управління суспільними процесами. Відповідно виникає необхідність якісної підготовки сучасних фахівців публічного управління та адміністрування. Реформи та інституційні перетворення у сфері освіти супроводжуються також значними змінами у навчальному процесі вищої школи.
У статті розглянуто методику, яка дозволяє формувати і розвивати комунікативну культуру майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі їх професійної підготовки. Досліджено методи, засоби, а також організаційні форми навчання, які визначаються змістом навчальних дисциплін. Визначено вплив застосування вказаних методик на формування комунікативної культури студентів вищих навчальних закладів, які здійснюють професійну підготовку фахівців у сфері управління.
Комунікативне спрямування навчальних занять у вищих навчальних закладах повинно полягати у зміні співвідношення теоретичної і практичної підготовки. У статті доведено, що професійна підготовка повинна базуватися не лише на поглибленому вивченні та засвоєнні теоретичних знань з різнобічних дисциплін, які є необхідними для тієї чи іншої діяльності, але й на практичному оволодінні тими вміннями і навичками професійної діяльності, яких вимагає сучасний рівень розвитку суспільства.
Посилання
Bulhakova, N.B., Rakhmanov, V. O. (2012). Metodyka vykladannia u vyshchii shkoli [Method of teaching in high school: teaching. manual]. Kyiv, Ukraine: NAU, 204.
Hurch, L. M. (2003). Implementation of innovative pedagogical technologies: the requirements of modernity: Problems and perspectives of Ukraine’s financial system development. Vyp. 9. — P. 151–153.
Ziaziun, I. A. (2005). Filosofiia postupu i prohnozu osvitnoi systemy [Philosophy of progress and forecast of the educational system]. Pedagogical skill: problems, searches, prospects. Hlukhiv : RVV HDPU – P. 10-18.
Nikolaienko, S. M. (2007). Naukovi doslidzhennia v universytetakh – vyznachalnyi chynnyk zrostannia yakosti osvity [Research in universities - a determining factor in the growth of the quality of education]. Prok–Biznes, 176.
Ortynskyi, V.L. (2009). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogical of higher education]. Tsentr uchbovoi literatury, 472.
Pometun, O. Pyrozhenko L. (2002). Interaktyvni tekhnolohii navchannia: teoriia, praktyka, dosvid [Interactive Learning Technologies: Theory, Practice, Experience]. Kyiv, Ukraine, 135.
Piatakova, H. P. (2003) Suchasni pedahohichni tekhnolohii ta metodyka yikh zastosuvannia u vyshchii shkoli [The modern pedagogical technologies and methods of their application in high school]. Lviv, Ukraine: LNU imeni Ivana Franka, 56.
Shepeleva, L. N. (2008). Prohrammы sotsyalno-psykholohycheskykh trenynhov [Programs of social psychological trainings]. SPb, Russia: Pyter,160.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).