Новітні методики у викладанні іноземної мови у професійній сфері
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(276).2017.0147%20-%20154Анотація
У цій статті аналізується відбір, поєднання та системне впровадження методів викладання іноземної мови, використання яких у навчальному процесі сприяло б набуттю знань, умінь і навичок студентів. Особлива увага приділяється комунікативним методам навчання; пояснюється розмежування між поняттями «комунікативний» та «інтерактивний» метод навчання. В статті аналізується комбінування різних способів подання навчального матеріалу з використанням методики управління знаннями; досліджується технологія змішаного навчання, зокрема вивчається ефективність застосування методу кейсів для досягнення цілей навчання професійної іноземної мови та міжкультурної адаптації. Розглянуто різні аспекти застосування методу аналізу конкретних прикладів у викладанні англійської мови професійного спрямування; проаналізовано причини введення «case studies» у методики навчання іноземної мови професійного спрямування, а також надаються рекомендації щодо ефективного застосування даної методики на заняттях; розроблено підходи до
© Н. Ю. Ямнич, Н. С. Харчук, Л. Р. Данькевич,2017
вибору ситуацій і змісту завдань; визначено структурування видів діяльності, а також запропоновано методи їх оцінювання.
Посилання
Bagramova, N. V. (1993) Lingvo-metodicheskie osnovy obuchenia leksicheskoi storone ustnoi rechi na angliiskom yazyke kak vtorom inostrannom v pedagogicheskom vuze: [Lingvo-methodical principles of teaching of lexical aspect of oral speech in English as the second foreign language in pedagogic higher education institution]. Saint Petersburg, 504.
Vardashkina, Е. V. Ispol’zovanie informatsionno-kommunikatsionnyh technologii v obuchenii angliiskomu yazyku studentov neyazykovyh vuzov. Avaible at: http://sibac.info/index.php/2009-07-01-10-21-16/1125-2012-02-09-10-30-07.
Dan’kevych, L. R., Yamnych, N. Yu. (2012). Zastosuvannia case-tehnologii u vykladanni angliis’koi movy profesiinogo spriamuvannia [The use of case technologies in teaching of English for specific purpose]. Naukovyi visnyk NULES of Ukraine. Series: Pedagogy, psychology, philosophy, 175 (3), 268 – 274.
Zagal’noevropeis’ki rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia / Naukovyi redactor ukrains’kogo vydannia doc. ped. sc., prof. S. Yu. Nikolaeva. – Кyiv: Lenvit, 2003. – 273p.
Zakharova, E.N. (2011). On competence-based approach in educational activity. The Bulletin of the Adyghe State University. Series: Pedagogy and Psychology, 4, 32 – 40.
Kostina, Е. V. (2010). Model smeshanogo obuchenia (Blended Learning) i yeie ispol’zovanie v prepodavanii inostrannyh yazykov [The model of blende learning and its use in foreign languages teaching]. Izvestia vysshih uchebnyh zavedenii. Series: The Humanities, 1 (2), 141 – 144.
Yamnych, N. Yu., Kharchuk, N. S. (2015). Innovations in current education quality management. Naukovyi visnyk NULES of Ukraine. Series: Philological sciences, 225 (2), 173 – 178.
Heap, J., Hornberger, N.H., Corson, D. (1997). Conversation analysis methods in researching language and education // Encyclopedia of Language and Education. Vol. 8: Research Methods in Language and Education. Dordrecht; Boston; London: Kluwer Academic Publishers, 217 – 225.
Patricia A. Duff. (2008). Case study research in applied linguistics. New York: Lawrence Erlbaum, 233.
Faltis, C., Hornberger, N.H., Corson, D. (1997). Case study methods in researching language and education // Encyclopedia of Language and Education. Vol. 8: Research Methods in Language and Education. Dordrecht; Boston; London: Kluwer Academic Publishers, 125 – 127.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).