Bикористання фразеологізмів у професійному мовленні менеджменту
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(281).2018.0289%20-%20295Анотація
Розглянуто особливості спілкування менеджерів у професійній діяльності. На матеріалі англійської мови проаналізовано значення та роль фразеологізмів в діловому спілкуванні менеджера. Актуальність теми зумовлена сучасною тенденцією до зниження формальності у діловій комунікації, і, як наслідок, використання менеджерами фразеологізмів зростає. В статті розглядається як фразеологічна образність оживляє мовлення менеджера, надає йому іронічного чи жартівливого забарвлення, а також акцентується увага на необхідності запобігати можливим порушенням в міжкультурному діловому спілкуванні через не відповідні вживання чи переклад фразеологізмів.
Посилання
Alefirenko, M. F. (1987). Teoretychni pytania phraseologii [Theoretical issues of phraseology]. Kharkiv : Vyshcha shkola, 135
Antonenko-Davydovych, B. D. (1970). Yak my govorymo [How we speak]. Kyiv : Lybid’, 182.
Vinogradov, V. V. (1955). Itogi obsuzhdenia voprosov stilistiki [The results of discussion of stylistic issues]. Issues of linguistics, 1, 54.
Dan’kevych, L. R., Yamnych N. Yu. (2015). Business English for Masters in business administration and foreign economic activities. Kyiv : Komprynt, 175.
Dems’ka-Kul’chyts’ka, O. M. (2006). Phraseologia [Phraseology]. Kyiv : Kyiv Mohyla Academy, 76.
Skrypnyk, L. G. (1973) Phraseologia ukrains’koi movy [Phraseology of Ukrainian language]. Kyiv : Naukova dumka, 279.
Shults, M., Dorr, G. Methods RAIN. How to sell to make buy. Available at: https://books.google.com.ua/books?id=FKuXBgAAQBAJ&
Aristova, N. O. (2015). Contemporary literature of the English-speaking. Kyiv : Phoenix, 240.
Talking idioms. Available at: http://www.english-at-home.com/idioms/talking-idioms/
14 Very Effective Communication Skills. Available at: http://advancedlifeskills.com/blog/14-very-effective-communication-skills/
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).