Семантика амбівалентності в іллокутивних мовленнєвих актах сучасного англомовного діалогічного дискурсу
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2021.02.099Анотація
Анотація. У статті розглядається стратегічна амбівалентність в іллокутивних мовленнєвих актах. Визначаються семантичні особливості стратегічних амбівалентних іллокутивних мовленнєвих актів сучасного англомовного діалогічного дискурсу. Амбівалентність розглядається як опосередкованість мовленнєвих актів, в яких мовці не чітко пояснюють, яку послідовність пов'язаних ілокутивних актів вони мають намір використовувати. Встановлено, що як багаторівневий феномен амбівалентність може бути реалізована на трьох рівнях: 1) граматичному чи функціональному, 2) лексичному та 3) емоційному.
Посилання
Austin, J. L. (1962). How to Do Things with Words. Oxford, Oxford University press, 168.
Be Kind Rewind. (2008). Director - Michel Gondry. Scenario - Michel Gondry. New Line Cinema, UK / USA.
Chkhetiani, T. D. (1987). Lingvisticheskie Aspekty Faticheskoy Metakommunikatsii (na Materiale Angliyskogo Yazyka) [Linguistic Aspects of Phatic Metacommunication (A Study of the English Language)]. Candidate's thesis. Kiev, 203 [in Russian].
Collins English Dictionary (2003). London: Collins Publisher, 6th edition. 1888 p.
Fong, C. T., Tiedens L. Z. (2002). Dueling Experiences and Dual Ambivalences: Emotional and Motivational Ambivalence of Women in High Status Positions. Motivation and Emotion. No. 26. P. 105-121.
https://doi.org/10.1023/A:1015198209285
Goodwin, Ch. (2003). Conversation and Brain Damage. London, Oxford University Press, 132.
Grabovska, I. V. (2014). Metakomunikatyvni Pytannia v Suchasnomu Anglomovnomu Dialogichnomu Dyskursi: Semantyka i Pragmatyka [Metacommunicative Questions in Modern English Dialogic Discourse: Semantics and Pragmatics]. Candidate's thesis. Kyiv, KNLU, 223 [in Ukrainian].
Grice, H. P. (1975). Logic and Conversation. Syntax and Semantics: Speech Acts. Cambridge: Academic Press. Vol. 2. P. 41-58.
https://doi.org/10.1163/9789004368811_003
House, M. D. (2004-2009). Director - Deran Sarafian, Greg Yaitanes, David Straiton et al. Scenario - David Shore and others. Universal media studios, USA.
Kant, I. (1999). On the Amphiboly of Concepts of Reflection. The Critique of Pure Reason. Cambridge, Cambridge University Press. P. 113-136.
Leech, J. (1983). Principles of Pragmatics. London, Longman, 250.
Life is Beautiful (1997). Director - Roberto Benigni. Scenario - Vincenso Cerami, Roberto Benigni. Melampo Cinematografica, Italy.
Lyons, J. (1984). Semantics. Cambridge, Cambridge university press. Vol. 2, 897.
Pratt, M. G., Doucet L. (2000). Ambivalent Feelings in Organizational Relationships. Emotions in Organizations. London, Sage. Vol. 2. P. 204-226.
https://doi.org/10.4135/9781446219850.n11
Williams, P., Aaker J. (2002). Can Mixed Emotions Peacefully Co-Exist? Journal of Consumer Research. No. 48. P. 55-61.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).