Використання GIF-анімації в умовах змішаного навчання англійської мови у ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2021.02.116Анотація
Анотація. У статті висвітлено використання GIF-анімації у навчальному процесі з іноземної мови у закладах вищої освіти за умов змішаного навчання. Проаналізовано підходи вчених до застосування інформаційно-комп’ютерних технологій, мобільних додатків, інтернет-платформ для створення ігор, гейміфікованих або ігрових елементів у процесі викладання іноземних мов. Зазначено необ хідність залучення емоційного компонента у процес вивчення іноземної мови у змішаному або дистанційному форматі. Застосування GIF-анімації в даному контексті розглянуто як один зі шляхів актуалізації емоційного компонента навчання та впровадження сучасних елементів гейміфікації. Метою статті є узагальнення і систематизація способів використання GIF-анімації у навчанні англійської мови за умов змішаного навчання. Способи і методи використання GIF-анімації в умовах змішаного навчання англійської мови узагальнено, систематизовано і розподілено на сім груп. До них належать: використання GIF-анімації під час презентації навчального матеріалу; використання GIF-анімації в онлайн-комунікації зі студентами під час занять та поза ними; використання як основи для вправ чи завдань з використанням «емоційної» лексики; використання GIF-зображень як самостійного об’єкта вивчення на занятті; використання GIF-анімації для письмових завдань; створення GIF-зображень студентами; використання добірок GIF-зображень (за певною лексичною або граматичною темою чи в ігровому форматі в якості елемента гейміфікації). Розкрито зміст кожної групи методів, надано приклади способів їх застосування, наведено ресурси для пошуку і добору GIF-зображень, описано їх функціональні можливості. Зазначено, що використання GIF-анімації дозволить зробити процес навчання іноземної мови більш сучасним, різноманітним та емоційно забарвленим.
Посилання
Halatsyn, K. (2020). Heimifikatsiia yak metod optymizatsii vykladannia anhliiskoi movy studentam tekhnichnykh spetsialnostei. [Gamification as a method of optimizing the teaching of English to students of technical specialties]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk.. Vol.27, part 1, 246-251. [in Ukrainian]
Domina, I. (2018). Yak navchannia na osnovi ihor rozvyvaie navychky 21-ho stolittia. [How game-based learning develops the 21st century skills]. NUSh: Nova ukrainska shkola.. URL: https://nus.org.ua/view/yak-navchannya-na-osnovi-igor-rozvyva-navychky-21-go-stolittya/. [in Ukrainian]
Zelenska, L. D., Kovinko, K. V. (2019). Heimifikatsiia yak metod navchannia zdobuvachiv vyshchoi osvity anhliiskoi movy [Gamification as a method of teaching English to higher education students]. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty. Vol. 52, 21-25 DOI: 10.34142/2312-1548.2019.52.02 [in Ukrainian]
https://doi.org/10.34142/2312-1548.2019.52.02
Kyrychenko, S. V. (2012). Rol emotsii pry navchanni inozemnii movi v tekhnichnykh VNZ. [The role of emotions in teaching a foreign language in technical universities]. Humanit. visn. NUK. Vol. 5, 18-20. [in Ukrainian]
Kriukova, Ye.S., Ameridze, O. S., Krytsak, O. O. (2019). Uprovadzhennia heimifikatsii v osvitnii protses vyshchykh navchalnykh zakladiv [Introduction of gamification in the educational process of higher educational institutions]. Innovatsiina pedahohika. Vol. 10, .part.3, 167-169. [in Ukrainian]
Tymoshchuk, N. (2020). Heimifikovani elementy na zaniattiakh z inozemnoi movy profesiinoho spriamuvannia. [Gamified elements in professional foreign language classes]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk. Vol. 28, part, 147-151. [in Ukrainian]
Yaremenko, N. V. (2020). Teaching English to non-language faculty students using interactive technologies. Scientific Journal "International Philological Journal". Vol. 11 (4), 145-149.
https://doi.org/10.31548/philolog2020.04.145
Cambridge Dictionary Online. URL: https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/gif
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).