Використання GIF-анімації в умовах змішаного навчання англійської мови у ЗВО

Автор(и)

  • S V Tsymbal ,
  • N S Skrypnyk ,

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog2021.02.116

Анотація

Анотація. У статті висвітлено використання GIF-анімації у навчальному процесі з іноземної мови у закладах вищої освіти за умов змішаного навчання. Проаналізовано підходи вчених до застосування інформаційно-комп’ютерних технологій, мобільних додатків, інтернет-платформ для створення ігор, гейміфікованих або ігрових елементів у процесі викладання іноземних мов. Зазначено необ  хідність залучення емоційного компонента у процес вивчення іноземної мови у змішаному або дистанційному форматі. Застосування GIF-анімації в даному контексті розглянуто як один зі шляхів актуалізації емоційного компонента навчання та впровадження сучасних елементів гейміфікації. Метою статті є узагальнення і систематизація способів використання GIF-анімації у навчанні англійської мови за умов змішаного навчання. Способи і методи використання GIF-анімації в умовах змішаного навчання англійської мови узагальнено, систематизовано і розподілено на сім груп. До них належать: використання GIF-анімації під час презентації навчального матеріалу; використання GIF-анімації в онлайн-комунікації зі студентами під час занять та поза ними; використання як основи для вправ чи завдань з використанням «емоційної» лексики; використання GIF-зображень як самостійного об’єкта вивчення на занятті; використання GIF-анімації для письмових завдань; створення GIF-зображень студентами; використання добірок GIF-зображень (за певною лексичною або граматичною темою чи в ігровому форматі в якості елемента гейміфікації). Розкрито зміст кожної групи методів, надано приклади способів їх застосування, наведено ресурси для пошуку і добору GIF-зображень, описано їх функціональні можливості. Зазначено, що використання GIF-анімації дозволить зробити процес навчання іноземної мови більш сучасним, різноманітним та емоційно забарвленим.

Посилання

Halatsyn, K. (2020). Heimifikatsiia yak metod optymizatsii vykladannia anhliiskoi movy studentam tekhnichnykh spetsialnostei. [Gamification as a method of optimizing the teaching of English to students of technical specialties]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk.. Vol.27, part 1, 246-251. [in Ukrainian]

Domina, I. (2018). Yak navchannia na osnovi ihor rozvyvaie navychky 21-ho stolittia. [How game-based learning develops the 21st century skills]. NUSh: Nova ukrainska shkola.. URL: https://nus.org.ua/view/yak-navchannya-na-osnovi-igor-rozvyva-navychky-21-go-stolittya/. [in Ukrainian]

Zelenska, L. D., Kovinko, K. V. (2019). Heimifikatsiia yak metod navchannia zdobuvachiv vyshchoi osvity anhliiskoi movy [Gamification as a method of teaching English to higher education students]. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty. Vol. 52, 21-25 DOI: 10.34142/2312-1548.2019.52.02 [in Ukrainian]

https://doi.org/10.34142/2312-1548.2019.52.02

Kyrychenko, S. V. (2012). Rol emotsii pry navchanni inozemnii movi v tekhnichnykh VNZ. [The role of emotions in teaching a foreign language in technical universities]. Humanit. visn. NUK. Vol. 5, 18-20. [in Ukrainian]

Kriukova, Ye.S., Ameridze, O. S., Krytsak, O. O. (2019). Uprovadzhennia heimifikatsii v osvitnii protses vyshchykh navchalnykh zakladiv [Introduction of gamification in the educational process of higher educational institutions]. Innovatsiina pedahohika. Vol. 10, .part.3, 167-169. [in Ukrainian]

Tymoshchuk, N. (2020). Heimifikovani elementy na zaniattiakh z inozemnoi movy profesiinoho spriamuvannia. [Gamified elements in professional foreign language classes]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk. Vol. 28, part, 147-151. [in Ukrainian]

Yaremenko, N. V. (2020). Teaching English to non-language faculty students using interactive technologies. Scientific Journal "International Philological Journal". Vol. 11 (4), 145-149.

https://doi.org/10.31548/philolog2020.04.145

Cambridge Dictionary Online. URL: https://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/gif

Завантаження

Опубліковано

2021-06-09