Тематика курсів іноземної мови для старшокурсників спеціальності «Геодезія та землеустрій»

Автор(и)

  • K H Yakushko ,
  • A V Polishchuk ,
  • L V Berezova ,

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog2021.02.126

Анотація

Анотація. Стаття дотична до проблеми тематичного наповнення навчальних планів через укладання силабусів та відповідного опису змістової структури плану, наприклад, вивчення іноземної мови як загального курсу іноземної мови за професійним спрямуванням або з діловим акцентом, або як підготовчого курсу до складання єдиного вступного іспиту з іноземної мови (ЄВІ) до магістратури. Основною метою статті є опис тематичного наповнення структури курсу іноземної мови для спеціальності «Геодезія та землеустрій» на подальшій стадії навчання на бакалавраті та на  початковому етапі навчання у магістратурі. Суміжною метою статті є здійснення порівняльної характеристики тематичного наповнення відповідних силабусів на основі педагогічного спостереження 2019/2020 р. Результатом дослідження є 5 висновків: 1) курс іноземної мови для першокурсників магістратури має, насамперед, на меті розвиток ділового мовлення поряд з розвитком загальнокомунікативних, професійних і наукових навичок та призначений для студентів усіх форм навчання за спеціальністю «Геодезія і землеустрій»; 2) курс іноземної мови для другокурсників бакалаврату спрямований більшою мірою на підготовку до складання ЄВІ до магістратури поряд з повторенням основ граматики, спеціалізованих термінів та комунікативних кліше та призначений для студентів тільки скороченого терміну навчання, які доєдналися до спільноти майбутніх землевпорядників після закінчення профільних коледжів та не вивчали іноземну мову на першому курсі навчання на факультеті землевпорядкування НУБіП України; 3) тематичне наповнення курсу іноземної мови для другокурсників бакалаврату суголосне частині тем, актуальних і для випускників бакалаврату інших напрямів підготовки (наприклад спеціальностей «Лісове та садово-паркове господарство» або «Агроінженерія») та для студентів четвертого курсу спеціальності «Геодезія і землеустрій» як майбутніх абітурієнтів магістратури; 4) спільні вимоги до оформлення результатів навчання впродовж підготовки до іспиту на останніх заняттях: знати основні запитання та відповіді стосовно змістового контенту курсу, знати структуру екзаменаційного бланку, знати етапи проведення іспиту, вміти застосувати отримані знання на практиці через виконання пробного тесту, вміти заархівувати результати робіт у відповідній папці; 5) і студенти другого курсу бакалаврату, і студенти першого курсу магістратури задіяні до роботи в електронних курсах, виконують такі типи роботи, як написання конспекту, укладання резюме, підготовка та усний захист практичних робіт й індивідуальних завдань, презентацій,обопільно беруть участь у ділових іграх, діалогах-дискусіях; при цьому для другого курсу на певних етапах додається ще й заповнення робочих зошитів ЄВІ, робота з підручником ЗНО та розробка словника, а для магістрантів додаються такі види роботи, як написання анотації, тез, розробка стендової доповіді, написання ділового листа тощо. Перспективою досліджень є опис результатів подальших педагогічних спостережень змісту електронних курсі для слухачів вищої освіти з числа студентів технічних та агробіологічних спеціальностей різних напрямів підготовки.

Посилання

Botvinko-Botiuk, O. M. (2020). Sylabus navchalnoi dystsypliny "Inozemna mova profesijnoho spilkyvannia (anglijska)" dlia zdobuvachiv vushchoi osvity, yaki navchajutsia za osvitno-profesijnoju programoju" Zemleustrij ta kadastr", spetsialnist 193 "Geodezia ta zemleustrij" [Syllabus of the studying discipline Foreign language for professional communication (English)" for students according to the educational program" Land Planning and Cadastre", specialty 193 "Geodesy and Land Planning"]. URL: http://ep.3.nuwn.edu.ua/18847

Grabovska, I. V. (2019). Metacommunicative contact-establishing topicalizing questions in modern English dialogic discourse. International journal of philology. 10(1)38-41 DOI: http://dx.doi.org/10.31548/philolog2019.0 1.038

https://doi.org/10.31548/philolog2019.01.038

TNPU. (2020). Metodychni rekomendatsii do ukladannia sylabusiv [The guidelines to conclude syllables].URL:http://tnpu.edu.ua/about/public_inform/ upload/2020/metodychni_rekomendatsiji _sylabus.pdf

Yakushko, K. H. (2020). The categories of specialized vocabulary in the sphere of automation to develop students' foreign language communicative skills. Modern researches in philological sciences: сollective monograph: Romania: North University Centre of Baia Mare, 427-448.DOI https://doi.org/10.30525/ 978-9934-588-37-2/25

https://doi.org/10.30525/978-9934-588-37-2/25

Yakushko, K. H. (2019). Kurs: Anglijska mova AI sk [English course for advanced mechanical engineers]. URL: https://elearn.nubip. edu.ua/course/ view.php?id =723

Yakushko, K. H. (2020). Kurs: Anglijska mova GiZ [English course for Geodesy and Land planning]. URL: https://elearn.nubip.edu.ua/ course/ view.php?id=2316

Yakushko, K. H. (2020). Kurs: Dilova anglijska mova GiZ [Business English course for Geodesy and Land planning ]. URL: https://elearn. nubip.edu.ua/ course /view.php?id=1032

Yakushko, K. H., Berezova, L. V. (2020). The search of psycholinguistic images for the technical terms on the professionally oriented English lessons. International journal of philology. 11

https://doi.org/10.31548/philolog2020.02.135

(2) 2,135-139. DOI: http:// doi.org/10.31548/philology 2020.02.135

Завантаження

Опубліковано

2021-06-09