Комунікативна професіограма менеджера з позиції ділової комунікації

Автор(и)

  • N A Rudnytska ,
  • K V Kovtun ,

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog2019.03.074

Анотація

Анотація. У статті досліджено основні професійні комунікативні знання, уміння та навички менеджера, визначено їх значення під час виконання професійних обов’язків, описано професіограму менеджера з позиції ділової комунікації. Також в дослідженні охарактеризована модель комунікації на матеріалі комунікативної професіограми менеджера, окреслено пріоритетні напрями ділової комунікацій і фахової соціальної перцепції. З’ясовано, що професіограма менеджера з позиції ділової комунікації – це система комунікативних норм, знань, умінь і цінностей, яка реалізується у процесі професійної комунікації  і є необхідністю, що супроводжує його професійну діяльність у виробничій сфері.

Важливою і необхідною вимогою сучасності є багатопрофільність менеджера як керівника виокремленої ланки підприємства і його професійні комунікативні навички, пов’язані з цим. Його комунікації поєднують в собі системне проектувальне мислення, глибокі інженерні знання, інноваційну культуру, знання і вміння менеджера проекту, організатора виробництва в умовах сталого розвитку, а також фасилітатора міжпрофесійної комунікації.

Таким чином, ділова комунікація менеджера – це вагома частина  загальної професійної культури фахівця.

Порушені питання забезпечують алгоритмізацію комунікативних дій щодо розробки стандартів професійної комунікативної компетентності фахівця.

Посилання

Amelina S. M. (2008). Teoretyko-metodychni osnovy formuvannia kultury profesiinoho spilkuvannia u studentiv vyshchykh ahrarnykh navchalnykh zakladiv. Avtoref. dys. d. ped. n.: teoriia i metodyka profesiinoi osvity. Kharkiv: KhNPU.

Luzan P.H. (2012). Aktyvizatsiia navchalno-piznavalnoi diialnosti maibutnikh kvalifikovanykh robitnykiv zasobamy problemnoho navchannia Naukovyi visnyk Instytutu profesiino-tekhnichnoi osvity NAPN Ukrainy. Ser.: Profesiina pedahohika.

Osovska H. V. (2017). Komunikatsii v menedzhmenti. Kyiv: Kondor.

Iaroshchuk I.D. (2009). Teoretychne obgruntuvannia profesiohramy ekonomista z pozytsii dilovoi komunikatsii. Seriia: 2. р. 31-35.

Haponova L.Ie, Holenko V.M., Leonova N.V. (2012). Ukrainska mova (za profesiinym spriamuvanniam). Dnipropetrovsk: NMetAU.

Khmil F. I. (2004). Dilove spilkuvannia. K.: Akademvydav.

Rudnytska N.A. (2016). Problema rozrobky osvitnikh standartiv inzheneriv ahrarnoho profiliu z urakhuvanniam dosvidu profesiinoi pidhotovky ahroinzheneriv Frantsii. Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity. Retrieved from http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/85311.

Bakhtin, M. M. (1996). Problema movnykh zhanriv. Lyteraturno-krytychni statti. M. : Khud. lit., р. 428-472.

Standart vyshchoi osvity stupenia «mahistr» haluzi znan 28 publichne upravlinnia ta administruvannia spetsialnist 281 publichne upravlinnia ta administruvannia Retrieved from http://ktpu.kpi.ua/wp-content/uploads/2017/12/SVO_magistr_281-074-Publichne-upravlinnya-ta-administruvannya_red.pdf

Завантаження

Опубліковано

2020-05-25