Методика навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх технологів із агрономії
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2019.03.106Анотація
Анотація. Статтю присвячено вирішенню проблеми навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх технологів із агрономії. У роботі проаналізовано сучасні підходи до навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення та лінгвістичні особливості англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх технологів із агрономії. Обгрунтовано функціональні типи діалогу, що можуть слугувати основою для навчання усного професійного мовлення майбутніх технологів із агрономії на І курсі. Викладено методику та проаналізовано етапи навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх технологів із агрономії.
Посилання
Bakhtin, M. M. (1986). Vyskazyvaniye kak edinitsa rechevogo obshcheniya [Utterance as the unit of verbal communication. Estetika slovesnogo tvorchestva [Aesthetics of verbal creativity]. Moscow, Iskusstvo, 444 [in Russian].
Banathy, B., Jenlink, P. (2005). Dialogue as a Means of Collective Communication. New York, Springer, 440.
https://doi.org/10.1007/b110207
Bigych, O. B., Voloshynova, M. M. (2013). Suchasne osvitnie seredovyshche nelingvistychnogo VNZ [Modern educational environment of non-linguistic university]. Teoriia i praktyka formuvannia inshomovnoi profesiino oriientovanoi kompetentnosti v govorinni u studentiv nelingvistychnyh spetsialnostei [Theory and practice of foreign language professionally oriented competence formation of non-linguistic specialities students]. Kyiv, KNLU, 8-23 [in Ukrainian].
Goffman, E. (1953). Communication conduct in an island community. Chicago, University of Chicago Press, 164-165.
Good, C. H. (1977). Some structural aspects of casual conversation. UEA Papers in Linguistics. Norwich, University of East Anglia Press, 18-37.
Halliday, M. A. K. (1967) Notes on transitivity and theme in English. Journal of Linguistics. Part 2, N 3, 177-274.
https://doi.org/10.1017/S0022226700016613
Hymes, D. (1974). Foundations of sociolinguistics: an ethnographic approach. London, Routledge, 264.
Kolomiets, I. V. (1992). Metodika provedeniia rolevoi igry s uchetom individualno-psihologicheskih osobennostey studentov pri obuchenii professionalno napravlenomu dialogicheskomu obshcheniyu [Methodology of the role-playing game considering the individual psychological characteristics of students in teaching professionally oriented dialogic speech]. Candidate's thesis. Kyiv, 252 [in Russian].
Leech, J. (1983). Principles of pragmatics. London, Longman, 250.
Maksymenko, L. O. (2013). Formuvannia profesiino oriientovanoi kompetentnosti v anglomovnomu dialogichnomu movlenni maibutnih menedzheriv nevyrobnuchoi sfery [Formation of professionally oriented competence in English dialogic speech of future managers of non-production sphere]. Teoriia i praktyka formuvannia inshomovnoi profesiino oriientovanoi kompetentnosti v govorinni u studentiv nelingvistychnyh spetsialnostei [Theory and practice of formation of foreign language professionally oriented competence of non-linguistic specialities students]. Kyiv, KNLU, 128-175 [in Ukrainian].
Markel, N. N. (1975). Coverbal behaviour associated with conversation turns. Organization of behaviour in face-to-face interaction. New York, Academic Press, 190.
https://doi.org/10.1515/9783110907643.189
McCarthy, M. (1991). Discouse analysis for language teachers. Cambridge, Cambridge University Press, 213.
Nikolaieva, S. Yu. (2003). Praktykum z metodyky vykladannia inozemnyh mov u serednih navchalnyh zakladah [Practical training session on the methodology of foreign language teaching in secondary educational establishments (based on the English language). Kyiv, Lenvit, 296.
O'Sullivan, N., Libbin, J. D. (2011). Agriculture. Career Paths. Newbury, Express Publishing.
Renkema, J. (2004). Introduction to discourse studies. Amsterdam, John Benjamins Publising Company, 363.
Schegloff, E. A. (1972). Sequencing in conversational openings. Advances in the sociology of language. Paris, Pierre-Andre, 91-125.
https://doi.org/10.1515/9783110880434-006
Stephen, F. F., Mishler, E. Y. (1952). The distribution of participation in small groups: an exponential approximation. American sociological review. New York, St. Martin's Press, 598-608.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).