РИНОК ЛІСОПРОДУКЦІЇ В КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Автор(и)

  • Г.С. Домашовець Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • А.Г. Лащенко Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • П.В. Кравець Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

Анотація

Подано результати аналізу маркетингового комплексу державних лісогосподарських підприємств з розглядом основних його елементів в контексті маркетингового менеджменту.

Маркетинговий менеджмент, комплекс маркетингу, товар, ціна, просування, розподіл, зв'язки з громадськістю, ринок лісопродукції, підприємства лісового господарства.

Біографії авторів

  • автор Г.С. Домашовець, афіліація Національний університет біоресурсів і природокористування України
    кандидат сільськогосподарських наук
  • автор А.Г. Лащенко, афіліація Національний університет біоресурсів і природокористування України
    кандидат сільськогосподарських наук
  • автор П.В. Кравець, афіліація Національний університет біоресурсів і природокористування України
    кандидат сільськогосподарських наук

Посилання

Гаркавенко С. С. Маркетинг : підручник. – 5-те вид. доп. / С. С. Гаркавенко. – К. : Лібра, 2007. – 720 с.

Голячук Н. В. Організація інформаційного забезпечення маркетингової діяльності лісогосподарських підприємств / Н. В. Голячук , С. Є. Голячук. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua / portal/soc_gum/en_em/ 2008_5_1/ Zbirnik_EM_08_1_125.pdf. – Заголовок з екрана.

Котлер Ф. Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер. – М. : Прогресс, 1990. – 650 с.

Організація роботи з громадськістю у лісовому господарстві : метод. посіб. – К. : Атіка, 2008. – 140 с.

Таганов Д. SPSS: статистический анализ в маркетинговых исследованиях / Д. Таганов. – М. : Питер, 2010. – 192 с.

Завантаження

Номер

Розділ

Статті